Hızlı ve öfkeli 7 tüm fragmanları türkçe dublajlı video izle

Hızlı ve öfkeli 7 tüm fragmanları türkçe dublajlı video izle

Hızlı ve öfkeli serisinin sonuncusu yani 7.cisi aksiyonseverlerin büyük heyecanla beklediğini biliyorum.Nitekim filmin fragmanı bile daha çıkmadan onun hakkında yazı,resim,video google da aranmaya başlandı..Bildiğiniz gibi film öylesine tutkuyla izleniyor ki tüm dünyada heyecanla vizyona girmesi bekleyiniyor Türkiyede filmin muhtemel vizyon tarihini bilmiyorum.Açıklandığı zaman buraya yazarım yada bu yazıyı okuyan değerli ziyaretçilerimizden bilen varsa yorum olarak bize yazsın.Film 2 saat 17 dakika ve diğer serilere nazaran daha hızlı daha öfkeli..
hızlı ve öfkeli 7 bütün fragmanları
hızlı ve öfkeli türkçe fragmanları
Açıkcası bu tarz filmler benim tarzım değil yani ben gerçekle bağdaşmayan hiçbir şeyi sevmiyorum.Hızlı ve öfkeli de çok abartılı bir film olduğundan izlerken zevk alamıyorum.Bu filmi beğenerek izleyen kısım daha ziyade gençler..Çünkü filmde gösterilen inanılmaz arabalar ve hız ancak onların ilgisini çekebiliyor.Neyse ben başladım yine filmi eleştirmeye..Zaten benim eleştirmemle siz fikrinizi değiştirmeyeceksiniz o yüzden siz izlemeye devam edin :)

Payla�:

Disqus Yorumlar