23 nisan ertesi tatil mi,24 nisan 2015 tatil olacak mı ?

23 nisan ertesi tatil mi,24 nisan 2015 tatil olacak mı ?

24 Nisan 2015 okullar tatil mi ?
Bu habere eminim en çok öğretmenler üzelecek.Ben herkesin öğrencilerin çok fazla üzüleceğini zannetmiyorum..Ama öğretmenler kahrolacak :) bildiğiniz üzere geçen yıl 23 nisan 2014 günü tatil yapılmış ve ilk defa ertesi günü de ilköğretimde tatil sayılmıştı yani 2 gün birden  tatil sayılmıştı.Beklenti bu sene de 24 nisanın tatil olacağı yönündeydi ancak öyle olmadı.Milli Eğitim Bakanlığından alınan bilgilere göre 24 nisan 2015 herkes mesaisinin başında olacak.

24.04.2015 tatil mi
24 nisan 2015 tatil olacak mı?
Bence çok isabetli bir kararda olmuş yani zira bunun sonu yok hergüne bir mana bulup tatil yapılırsa ne olacak zaten öğretmenlerimiz senede 6 ay çalışıyor birde bu tür ekstralarla adamlar hiç çalışmayacak :) bu yazımı okuyan öğretmenler bana çok kızacak biliyorum ama öyle...gerçekleri söylüyorum netice olarak 24 nisanda tatil yok..Ama bence 2016'ta 24 nisanı da tatil yapabilirler bu sene sözde ermeni soykırımının 100.yılı olduğu için ve ermeniler 24 nisanı sözde soykırım günü olarak kutladıkları için tatil yapmaya çekinmiş olabilirler.

Payla�:

Disqus Yorumlar