Şanlıurfada katliam gibi trafik kazası 29 Mart 2015

Şanlıurfada katliam gibi trafik kazası 29 Mart 2015

şanlıurfada 13 kişinin öldüğü trafik kazası
şanlıurfada zincirleme trafik kazası
Trafik canavarı bugün maalesef Şanlıurfa- Akçakale karayolunda 13 insanın ölümüne, onlarca insanın yaralanmasına sebep oldu.. 55 SL 017 plakalı otomobil, 33 DGZ 31 plakalı minibüs ile 73 DB 338 plakalı beton mikseri zincirleme olarak birbirine girdi.Henüz kazanın sebebi bilinmiyor ancak aşırı yağış ve yoğun sis olduğu söylenir..Bana kalırsa hiç bir neden bu kazanın yaşanmasını gerektirmez bizim ülkemizde neden u kadar çok trafik kazası olur hiç bilmiyorum acaba dünyanın gelişmiş ülkelerinde bu tür kazalar ne kadar sık yaşanıyor ? Ben bizim ülkemizde yaşandığı kadar yaşandığını hiç sanmıyorum.Hiç kimse bunları sorgulamıyor evet üzülüyoruz ölüp gidenlere boştan yere can verenlere ancak bunun da sorgulanması lazım yollarımız emniyetli değil trafik lambaları kontroller yada cezalar mı caydırıcı değil her ne değilse birilerin bunu düzeltmesi gerekiyor.Düşünün ki trafik kazalarından ölen insan sayısı 10 binin üzerinde...Yani bu bana kalırsa korkunç bir rakam 30 yılda terörden dolayı 35 bin insan öldüğünü düşünürsek yılda 10 bin trafik kazalarından ölen insan sayısı oldukça fazla...
Kaza sonrası olay yerinden görüntüler video

Payla�:

Disqus Yorumlar